Minikeller00 evet yaptırmıştım samsun acıbademde ama bana yumurtalarımla ilgili bilgi vermemişlerdi ve eşiminde spermlerinde azda olsa hareketsizlik vardı ve sadece opu sonrası spermlere elektroşok yöntemi uygulandı ama sonucumuz olumsuz oldu döllenmedi. Ben giresunda oturuyorum eşim burada ki ürolojiye gitti ve durumu anlattı orada ki doktorda bize bülent beyi tavsiye etti
Gittik muayene de yumurta rezervimin düşük olduğunu prp ve eksozom yapılacağını söyledi. Eşime tekrar sperm testi yaptı ve hareketsizliğinin çok sorun olmadığını söylediler.
Ertesi gün prp ve eksozozom yaptırdım ve 3 ay sonra tekrar gel dediler etkisi 3 ay sonra oluyormuş. Şöyle güzel bir durumda var bu 3 aylık bekleme sürecinde kendiliğinden hamile kalanlar olabiliyormuş.🤗
3 ay sonra benden 3 yumurta toplandı 1 tane döllendi ,2 ay sonra tekrar gittim 5 yumurta toplandı 3 ü döllendi çok şükür 🙂 ama o süreçlerde hormon ilaçları iğneleri kullandım düzenli olarak çok şükür ki emeklerimiz boşa gitmedi 🙏