feride09 Merhabalar 🌸 38.haftadayım 2 hafta aralıklarla yapılmış olan kan tahlilinde alt ve ast değerlerim sınırın biraz üzerinde çıkmış bu durumu yaşayan oldu mu hiç acaba
tugcenursofya feride09 Merhaba, ast değeriniz kaç çıktı? Neden yükseliyormuş doktorunuz ne dedi ve süreciniz nasıl ilerledi anlatabilir misiniz? Benim bugün verdiğim kan tahlilinde ast 40 çıktı ve yarın tekrar kan vereceğim
feride09 tugcenursofya merhabalar ast alt yüksekliğinin sebebi ben de gebelik kolestazıydı vücudumda kaşıntı olunca anlaşıldı 36.haftada başlamıştı 2 hafta kan tahliliyle kontrol altında tuttuk 38+5te doktorum artık bebeği almamız gerektiğini söyledi sıfırdan suni sancı istemediğim için sezaryen doğum gerçekleştirdim
feride09 tugcenursofya 50lerde çıkıyordu benim de 2 hafta içerisinde daha fazla yükselmedi zaten doğumdan sonra da değerlerim normale döndü
tugcenursofya feride09 teşekkür ederim bilgi için benim yanlışlık olmuş tahlilde ikinci tahlilde normal çıktı çok şükür