Ben 4 ay once tedaviye basladim implant icin civi yerlestirildi dikis atildi,3 ay bekleme suresi dendi ve ben o bekleme suresinde surpriz bir sekilde hamile kaldim, gecen hafta ptesi imkansiz bir sey oldu implant durduk yere agzima geldi, allahtan yutmadm o halde doktora gidince ilk defa boyle bir seyle karsilastigini soyledi, hazir bu haldeyken iyilestirme aparatini takiyim dedi 13.haftadaydim gecen hafta, anestezisiz dayanamadm mecbur yarim doz yapti ama sonrasi cok acili olacak dedi implantin ilk takildigi halinden daha fazla acir dedi oyle de oldu, paroldan baska bir sey icemedegimden o agriyla 1 dakika bile uyuyamadm sabaha kadar agladim, cenem gozlerim sisti halbuki bir arveles butun acilarima care olabilirdi🥹😭 onu icemedigim icin o kadar odem ve agri oldu. Kadin dogum doktorumla da gorustum 2. Trimesterda disle ilgili her seyi yapabilirsin ister cektir ister kanal yaptir anestezi al hic bir skinti olmaz icin rahat olsun dedi. Bu hafta ölcüm alinacak porselen icin, radyasyonlu agrili hic bir islem kalmadi dedi dis hekimim.