Kahvesever12 Kızlar 35 haftamdayım, bir anda hemoroid oldum ayaklarım felan ödemden zaten yürütmüyor doğuma az kaldı ağırlaştım nefes darlığım var son haftaların da hemoroid olan oldu mu nasıl daha kolay atlattınız
bcnr8 Kahvesever12 merhabalar, hemoroid oldum mu olmadım mı bende anlamıyorum. Baskıdan dolayı bazen ıkınıyor hissi yaparken buluyorum kendimi bazen tuvalette elime geliyor sanki bazende yok. Korkuyorum bende açıkcası 35+5
Kahvesever12 bcnr8 çok gecmıs olsun sizede çok zor. Hele ki gebelikte. Genel cerrahiye gittim proctolog krem yazdı. Zaten başka birsey verilmiyormuş gebelere. Şişliği tamamen geçirmese de acıyı önler rahatlatır dedi. Ve kompostu felan iyi geliyormuş bol sıvı sizde dikkat edin kendınıze son haftalarınız çok yakınız 😌