Kelebelmom 3+6 dayım dün kan testi verdim beta 795 çıktı 28 Şubat’ta randevum var acaba ozaman keseyi görebilir miyim
Elacihangir Kelebelmom 28 inde görürsün yüksek ihtimalle beta vermeye devam istersen düzenli artış oluyor mu bakarsın 2 günde bir iki katı olması gerekiyor