Kızlar bat 19 normalde gününe olurum hep, bugün kasık ağrısıyla beraber kahverengi akıntı başladı, şüphelenip laboquick kaset testle silik şekilde öğrendim sonra predictorla yaptım

Kasımda 10 haftalık kürtajım olmuştu pıhtılaşma yatkınlığından tedirgin olup doktoruma yazdım, ama 22 şubata kadar bekle kimyasaldır o gecikme olursa öyle bakalım dedi.
Böyle öğrenip kimyasal olmayan var mı aranızda