ilkimarslan Arkadaşlar selam 😊 Son bir kaç kontrolümde dikkatimi çeken bir şey oldu. 2 hafta önce kendi doktorum 10+ hamileyken 11. Haftada olduğumu söyledi. Bugün ikili test için gittim programa gçre ve adet tarihime göre 12+2 deyim ama doktor 13+1 dedi. Bu arada son adet tarihim 11 Kasım. Bu daha sonra normale dönüyor mu yoksa ben ortalama 1 hafta hep böyle ileriden mi gideceğim acaba?
tazecikanneee ilkimarslan ileriden gidebilir geriye de düşebilir bizim de ilk zamanlar aynıydı sonra geriden geldi sonra 33de haftasını yakaladı felan 😂 bazen ultrasonlar da ölçümler şaşabiliyor ama adete göre bi hafta önde olması normal zaten 🎀🎀