richgirl10 Hanımlar, dr enfeksiyon var dedi ve antibiyotik kullandım, fakat akıntım yeşil ve kokusuz olmaya başladı. Kasılmalarım çoğaldı ve aynı zamanda sırt ağrımda artıyor. Bilgisi olan var mı? Tehlikeli mi bu durum?
QueenMommy richgirl10 Bol bol su için günde en az 3 litre sürekli idarara çıkmanız gerekiyor ben ilk gebeliğimde doğuma ladar yasadım ama su ve iç çamasırımı 90 derece yıkayınca geçti 2. Gebeliğimde hiç yasamadım
Smile0 richgirl10 Bende de durum aynı şuan. 3 buçuk 4 litre su içiyorum ama anlamıyorum düzelmiyor. 1 kere toz ilaç kullandım ondan sonra 4.5 gün iyidim şimdi yine başladı hafta içi tekrar tahlil verip doktorumla görüşeceğim. Bu enfeksiyon işi illet bir şey gerçekten bir kere oldu mu geçmesi çok zor.
QueenMommy richgirl10 Hayır ama doktorum hep kızıyordu su içmediğimden dolayı 39 haftalıkken doğum yaptım kilosu boyuda gayet iyidi
Betamom richgirl10 bendede durum aynı. Kokusuz olunca sorun etmiyorlar kokulu olması yanma olması sıkıntı