Nur0405 bende de oluyor bazen 22. haftadayım. 16da hissetmeye başladım sonra 1 hafta hissetmedim falan. Geçen hafta detaylıdan 1 gün önce ne yaptıysam hareketini hissetmedim. Kahve, meyve suyu, çikolata falan… Sola sağa yattım yok. Ertesi gün yine hissetmedim ama ultrasonda kıpır kıpırdı. Hissetmeniz normal bazen. Sırt üstü yatıp biraz karnımı içime çekiyorum artık hareket hissetmeyince. Anca rahatsız olunca hareket ediyorlar.