Ballisutt27 doktor kendisi çağırıyor zaten şu zaman gel diye artık randevu bile almana gerek kalmıyor , ben 34 haftaligim bana gel diyor randevu alma diyor , ama ben hastanedeyim zaten tansiyondan yattigim için kendi geliyor bazen beni çağırıyor öyle