Tomriscvn ne kadar zamandır deniyordunuz? ben infertilite bölümüne gitmedim normal kadın doğum vermişti bana 1 seneyi geçti pco sebebi ile olmuyor demiştim. Önce klomen verdi yumurta geliştirici ilaç ama onunla yumurtam olgunlaşmadı çok yan etki yaşadım sorma femara verdi.