Tuanayldz ben kan kusuyordum beş buçuk ay öektim çok şükür geçti sabır ben hastanede yattım sende doktorunla konuş yatış yapsın vücudun besinsiz kalınca susuz kalınca kötü olursun benim beş buçuk ayım hastanelerde acillerde geçti Allah yardımcın olsun sabır geçiyor