Hilal0711 Kızlar adetim 2 gün gecikince test yaptım negatif çıktı ve o gün aşırı göğüs ağrılarım vardı. Şimdi 4 gün oldu gecikeli göğüs ağrım kalmadı ne yapmayalım böyle bir şey başına gelen var mı acaba
Melisafurkann Hilal0711 bebeğim bazı belirtiler psikolojik olabiliyor maalesef bundan önceki aylarda sürekli belirttim kendimde mide bulantısı bile yaşadım ama regl oldum bu ay hiç belirttim yok