motherofcats 2.Gebeliğim doktor 16.haftada hissetmeye başlarsın demişti 15+0 olduğu gün ilk hissettim öyle mi değil mi derken 15+5 bugün 2 gündür çok net hissetmeye başladım sırt üstü uzandığımda baya hissediliyor benim gibi erken hisseden var mı acaba
Rosegold27 motherofcats ben de hissetmeye başladım 2. Gebelik 14+3 de gitgide netleşti şimdi 15+5 im daha net uzanınca kıpırdanıyor