Merhaba kızlar bende burada sürekli doğum hikayelerini okuyup benim meleğim ne zaman gelecek diyordum . Dün sabah tam 40+6 da doğdu prensesim 👩🍼🤩 öncelikle regl ağrısı gibi hafif sancılarım vardı hastaneye gittim nst ye aldılar hafif hafif sancılarım çıktı ama hiç hissetmiyordum . Doktor da sancıların çıkmış sen eve git dinlen duşunu al 2 saat sonra gelirsin dedi . Dediği gibi yaptım hastaneye giderken de nişanım geldi . Hastaneye geldik 1 cm açıklığım vardı doktor bana senin doğumun 24 saatten fazla sürebilir çünkü rahmin geride kıvrık dedi . dosya vs imzalayıp doğumhane katına çıkardılar odam tek kişilik ve tertemizdi mini buzdolabı , tv Wi-Fi vs hersey mevcuttu ( devlet hastanesi ) sürekli doktorlar açıklığımı kontrol etmeye geldiler hiç açılması olmayan bana Allah yardım etti 4 saatte 6 cm e kadar sancısız açıldım doktor şaşırdı hatta doğum erken olur 24 saat sürmez böyle süper gidiyorsun falan dedi . 7 cm olunca suni taktılar bu sefer dayanılmayacak derecede bi acı başladı sancıdan çok bağırdım son 1 saat yapamayacağım galiba beni sezeryana al diye bağırdım doktora o da 8 cm olmuşsun seni niye sezeryana alayım dur dedi Uzman doktor geldi şimdi o bakacak sana dedi yarım saat sonra uzman doktor geldi açılma 9 cm bebeğin saçları gözüküyor doğumu başlatın dedi . Sonra doktorun ssöylediği tekniklerle ıkındım bağırmadan kabız olmus gibi popoyu hiç kaldırmadan ıkındıkça ıkındım ve bebeğimin ağlama sesini duyuyunca rahatladım sonra ten teması yapıldı ve direkt yanımda ki beşiğe koydular . Son 3-4 saat hiç geçmeyecek sandım ama geçti doğumdan sonra dizlerim titriyordu tansiyonum düştü dil altı hapı verildi annem odaya gelip beni sakinleştirdi şimdi taburcuyum kızımla eve geldik mışıl mışıl uyuyor 💖🥰🌸 Rabbim herkese sağlıkla kavuşmayı nasip etsin uzun oldu helal edin öpüyorum 💋