Cimcime30 Kızlar Benı buluyorsunuz bugün 22.gunde yumurtladım aşırı sağ kaşık batmam var belım kopuyor karnım ağrıyor yumurtlamayla alakalı dımı baska bısey yoktur mıdem de bulandı normalmı
Melisafurkann Cimcime30 evet canım yumurtlama zamanı salgılanan hormonlardan kaynaklı olabiliyor benimde yumurtlamadan hemen sonra göğüs ucum ağrıdı mesela
Dilaralav Cimcime30 canım öncelikle yumurtlama görmene çok sevindim aklımdan geçiyordun az önce. Bende de olmuştu sağ kasık ağrısı olmuştu aynı şekilde sırt ve bel ağrısı da olmuştu