Emoji hem özel hem devlet takipliyim iki hastanenin rapor birimide , çalstgm yerdeki muhasebecide bu şekilde söyledi raporda başlangıç ve bitiş tarihi belirli zaten 37nci haftadan sonra kanunen çalısamıyosun ve dogum yapıncada dogum belgesni gönderiyosn