MSG_ 32.haftada karnimda regl gibi hafif bı ağrım olunca doktora gitmiştim çünkü o zamana kadar hiç karnım agrimamisti ve direk yarışın verildi doktorumda ilk sorduğu şey ishal varmı ne kadar tuvalete çıktım bugün dedi yani sanırım doğum baslamasinin belirtisiymis… Üstüne bide ne sancilar çıktı nst te anlatamam ve bende sadece hafif hafif karnımda kasılma var gibiydi hemşireler kasılmalarını hissetmiyomusun diye şaşırdı yani her doğum haldir haldir sancıları hissettirmiyo canım sen çok vakit kaybetme derim🤷