Fatma5806 Merhaba kızlar 🥰Cinsiyeti kaçıncı haftada hangi doktorda öğrendiniz ? Birde ramazan erda pay ı çok övüyorlar giden varmı
Busrasisman Fatma5806 bende o hastaneye selver özge şefik gidiyorum ama daha kendine denk gelemedim asistanlar oluyor yerinde ve 15 te tahmin yapıp 20 haftada netleşmişti kızım olacak
Aleymercimek Fatma5806 ben etlik sehir hastanesi takipliyim fakat 16. Haftada özelde ogrendim devlet demiyo demislerdi. Fakat cogu doktor souluyomus bir de siz dogumu orda mi dusunuyrsunuz
Esma006 Fatma5806 ben sürekli takibinde değilim ama dörtlü için enes kumcu bakmıştı gayet güzeldi ilgilendi 18.hafta da kilosunu bile dedi ama özel takipliyim 13+6 da öğrendim
Fatma5806 Aleymercimek evet orda düşünüyorum ablam ve yengem orda doğum yaptı süreçleri güzel ilerledi ama şu an nasıl bilmiyorum canım senin bilgin varmı ?
Aleymercimek Fatma5806 valla bende orda dogum dusunuyorum fakat olumsuz yorum da okudum olumlu da şans meselesi bence bakalim vicdanli merhametli ve bilgili insalarin eline duselim ne diyim 🙏🏻saglikla alalim kucagimiza