sd18
Ben ebeye verilecekte dahil toplam 4tam takım koydum.Yani şapkasıyla eldiveniyle beziyle hepsini tek tek paketledim.
Hastane evime yakın ve normal doğum hedefliyoruz inşallah.Uzak olsa her ihtimale karşı 6 koyardım ki içim rahat etsin.Muhtemelen o kadar lazım olmaz ama.
2müslin koydum(1ini bebeğin yatağına serip 1iyle kundak yapmıştım)
1kalın battaniye
Ağız bezi 4tane
Yere düşer lazım olursa vs. Yedek eldiven şapka 1er tane
15 bez
Mekonyumlu kakayı silerken kullanmak için kare pamuklardan aldım biraz
Islak mendil
Emzik
Varsa puset,hediyelik,kapı süsü kolınya vs.
Ben biberon, sağma makşnası,gümüş kapak,göğüs yada pişik kremi vs koymamıştım geçen sefer tine koymıycam.Zaten pişik yada göğüs yarası olucaksa doğar doğmaz olmuyor 2-3 gün sonra oluyor.Pompa lazım olursa hastanede zaten var.
Eviniz uzaksa ve tercih edip aldıysanız biberonu koyabilirsiniz.