tazecikanneee Gmz-e parlak kırmızı mı yoksa pembemsi mi bir de makattan gelmiş olabilir mi? Emin misiniz vajinadan geldiğine
Busra37 Gmz-e ben 35.haftadayım ve pamuğa az bi açık kahverengi leke geldi korkmalı mıyım başına gelen var mı?
Smye Gmz-e Busra37 hertürlü kanama da gitmemi istemişti doktorum kızlar peçete gelen kanın rengide önemli canım belki makatta olabilir bi takiple
Ozlmcgrci Busra37 kahverengi leke doğumun başlangıcı canım benim ilk hamileliğim de de oldu sonra doğum başladı doktora git bence
Aaysee92 Nişan denilen şey bu. Bana doktorum böyle birşey olursa mutlaka gel demişti. Muhakkak gitmelisin. Doğum habercisi olabilir
Kurabiyecik Gmz-e bugün kontrolüm vardı ve bi hamile arkadaş bu şikayetle doktora gelmişti. Doktor çatı muayenesi yaptı bayana ve açılması vardı. doğumun her an olabileceğini söyledi ona. İhmal etme bence bi doktora git.