Saas Merhaba. Kızlar adet olacakmış gibi ağrım var ama sanki böyle her yerim şiş gibi tuhaf bi haldeyim. Özellikle sol tarafımda çok fena ağrım var. Acaba böyle belirtisi olur gebe olduğunu hisseden oldu mu
Melisafurkann Saas benim ay tüm belirtilerim vardı mide bulantısı da dahil ama regl oldum canım 😔 test yapman kan vermen en sağlıklısı çünkü bazı belirtileri psikolojik vücudumuz bize oyun oynuyor
Saas Varsa da sanırım daha çok erken testte bile çıkmaz galiba. Bi de hafif pembeli bi leke görmüştüm
NoName_ Saas göğüs hassasiyeti ve şişkinlik vardı bende ama adet olmadan önceki belirtilerimle aynı. Bulantı olunca ben yine ihtimal vermedim ama varmış bebişim🥹