Pandora Bugün doktorum çatı muayenesi yaptı 1 cm açıklığım oldugu söyledi şimdi kırmızı kanamam oldu acaba nişan mi yoksa muayeneden dolayımı ki 😬 dizinde muayeneden sonra kanama oldumu
Zbyde Pandora bende dün oldum. 2 saat sonra kanamam oldu bugün sabah 'ta biraz oldu ilerlerse gel dedi ama ilerlememişti az önce biraz daha oldu ne.yapacagimi sasirdim
Kumral60 Pandora canım acikligin varsa nisanda olabilir sancın olcak mi diye kontrol et vucudunu bende bugün oldum ama birsey gelmedi benden bu arada bebek kaç kilo canım sanırım benimde haftaya başlamış doğum suyum azalmış.
Tulayeyup Pandora ben de bugün çatı muayenesi oldum aynı şekilde benim de kanamam oldu ve doktorum normal bunun için gelme dedi. Normalmiş yani
Pandora Mnks daha yeni geldim doktordan hic kan gelir fln dememisdi bilmiyorum normal mi degil mi aramadim devam ederse arayacagim 😬😬
Pandora Kumral60 bebegimin kilosu az 2750 gr .Doktorum muayneden sonra 40 haftayi bulmaz dogumun dedi bol yuruyus plates hareketleri fln onerdi .Kac haftalik hamilesin senin bebeginin kilosu kac ??
Busravaral 37+2 de bende çatı muayenesi oldum 2cm açıklık ver dedi bendende leke geldi nişan sandım doktoru aradım muayeneden dolayı eğer kanamaya dönüşürse veya suyun gelirse gel dedi 1 sonraki gün ağrım vardı tekrar gittim ebe baktı bu sefer leke gelebilir muayeneden dolayı korkma dedi ve akşamında bidaha geldi leke korkmana gerek yok bence normalmiş😊
Kumral60 Pandora bana da haftaya gelebilir dedi kendi ağrınla 37 yim tam 2950 dedi sancım olmasa dahi başlatır doğumu suyum azalıyor benimde canım kilosu na çok takılma bazen yüksek cikiyor dogdugunda birde ciğer gelişimi iyi ise kilosu önemsiz.
Pandora Busravaral saglikla alalim bebeklerimizi kucagimiza 🙏benimde 40 haftayi bulmaz dedi kan da gelinc acaba daha erken mi gelecek telasi basti
Busravaral Pandora 3.280 ama bağırsak enfeksiyonu geçiriyorum o yüzden çok fazla beslenemiyorum miğde bulantısı vs perşembe kontrolüm var bebek daha aldımı kilo hiç bilmiyorum