rabiayy 7.haftanın içerisindeymişim midemde bir gariplik vardı ama bulantı olup olmadığını anlamıyordum öğürtü yok kusma yok ama bişeyler yediğimde hafiflediğini hissettim. Bu 2 gün böyle sürdü 3,4.gün öğürtü olmaya başladı ama bir şey kusamadım 4.gün test yapıp öğrendim gebeliğimi 8.haftaya girmiştik ara sıra yine öğürtü olarak devam etti geçti şuan 12.haftadayım çok çok nadir öğürtü oluyor hiç kusmadım bu zamana kadar