mucizem4423 öyle olmuyo ki işte.. bizde de 2 tüp bebekte bütün herşeyi kadına bağladılar yumurta kalitesinde sorun var diye .. yaşımız kaç ki kalitesinde sorun olsun? 40 yaşındaki kadınlar hamile kalıyoken.
Erkeğe hiç odaklanmadılar, ben sigara içmiyoken eşim yıllardır sigara içen birisiyken , tabiki spermi etkiler dnasını şeklini ,hiç dürüst davranmıyorlar malesef tüp bebek doktorları .. en son gittiğim doktor dedi ,bu kızın yaşı kaçta yumurtası kalitesiz olsun, çocuk tek başına yapılmıyor sen sigarayı bırakacaksın burada sperm yumurtayı dölleyen ,yumurtadan daha önemli dedi
Çok ilaç kullandım bende boş yere oldu hepsi.. herkese aynı doz ilaçları ver geç mantığı olmasın istiyorum
Embriyolarınız sağlıklı ilerledi mi peki bu kullandığı yöntemler işe yaradı mı