Sirin_adas deletedmom43191 çarşanba gunu doktor randevum var ayın 12sındede gitim sıkınt yok dedi her hadta çagırıyor gitsemi bilmedim ki
Gizem1992 Sirin_adas ya bende 37+4 üm dün aynı şekilde büyük tuvalet hissi hep vardı ama wc gittiğim de yoktu bugün yok daha rahatım sancım da pek olmadı ama arada karnım sertleşiyor ayyy hayırlısıyla bi doğursaydık