Tgbakrc Arkadaşlar 2 gündür ne yesem midem ve boğazımda alevler varmış gibi hissediyorum . Ne yapabilirim gaviscon içtim çok etkili olmadı . 18+3 günlüğüz
Deleted33000 Tgbakrc bende 20+2 haftalığım bende de başladı mide yanması bana sade soda iyi geliyor sende dene istersen
travmagul Tgbakrc Yaa Bende hiçbir şey işe yaramadı şuan yanmalarım yok ama olursa çiğ patatesli suyu çok iyiymiş inşallah olmaz olursa onu deniycem
Deleted33000 Tgbakrc hmm ozaman kimi de soğuk süt içerek rahatlıyormus bide ben soğuk su yudum yudum iciyorum bazen oda iyi geliyor tabi sonra tuvalatten çıkamıyorum o ayrı😂😂😂
Sevinc44 Tgbakrc Almanyadaysan gazlı su yani sprudelwasser diye geçiyor. Ayni işlevde yani bana çok iyi geliyor yanmaya
babyandmom__ Tgbakrc Rennie duo işe yarıyor ama buz dolabında iyice soğuduktan sonra. Sakız çiğnemek rahatlatıyor. Buzlu su içmek iyi geliyor. Bir de tahin yemek. Benim deneyimlerim 🫶🏻
Deryakaya1802 Tgbakrc çok fazlaysa rennie duo çok iyi geliyo hafifse soğuk süt tahin soda. Beni onlar kesmiyo şurupla devam ☺
Felipesra Tgbakrc benimde sabaha kadar böyleydi araştırdım ilaç içmek istemediğim için 1 bardak ılık suyun içine 3 4 damla limon sıktım onu içtim yavaş yavaş ve hemen yatmadım arkama yastık dayayarak oturdum oturduğum sırada ise şekersiz sakız çiğnedim ve yarım saate kalmadan geçti rahat bir uyku uyuyabildim