Angel19 ben yaptırdım ilgisi güzeldi doktorun kendi doktorum yapmadı başka doktora gittik renkli ultrason vermedi siyah beyazda vermiyorlar randevu almamam rağmen ordaki sıra sistemini çözmüş değilim geçen hafta kontrolüm vardı saat 13 de ben 16 muayene oldum doktoruma asla bişey diyemem çok iyi bir doktor ilgiside çok güzel ama sonuç olarak bi para veriyoruz o kadar bekletilmek saçma