Hep kolay bir doğum hayal ediyordum ama pek hayal ettiğim gibi olmadı
Çok uzatmıcam kısa tutucam 7 cm açıklıkla hastaneye gittim ve hemen yatışımı yaptılar bnm hayalim tabi ki doğum olana kadar egzersiz yapıp sıcak suya girerek kendimi rahatlatmaktı ve açıklığı ilerletmekti ama hemşirelerin ilgisizliği yüzünden ne egzersiz yapabildim ne duşa girebildim ne açıklığımı ilerletebildim afedersiniz ama tuvalete bile gidemedim kurbanlık koyun gibi beni nstye bağlayıp bırakıp gittiler nst kağıdı yerlere kadar uzanıp gitti çağırmamıza rağmen bile gelip bakmadılar akşama kadar yataktan kalkmama izin vermedikleri halde bide gelip yanlışlıkla suni sancı verdiler doğumda ıkınacak gücüm bile yoktu o kadar yorulmuştum ki çocuğumu çıkarabilecek gücü bnde bırakmadılar karnıma bastırarak çıkardılar en sonunda
kendimi motive ederek gittiğim doğum artık korkum oldu