Nalannnnnn bazı şeylere borca girerek birikim yapmış oluyoruz mal da bi birikim diye düşünüyoruz borç birkaç ay sonra hafifliyor ama alınan şeylerin maliyeti birkaç ay sonra almasan çok yükseliyor maalesef maaşa gelen zam ürünlere gelen zammı karşılamıyor biz ocak ayında iyi bi zam beklemiştik ama maalesef çok az bi zam yapıldı, araba aldık onun borcuna girdik uykularım kaçtı nasıl ödenecek diye ilk defa yetişkin olduğumu hissettim 😅 daha 25 yaşıma yeni girdim çocukta geliyor şimdi onun bereketine inanıyorum Allah a bıraktım kendimi