alina_34 Herkese merhaba. Ben cuma ve cumartesi günleri test yaptım ve pozitif çıktı. Yarında kan tahlili yaptıracağım. Ama böyle adet sancısı çeker gibi ağrılarım oluyor normal mi bunlar yoksa endişelenmeli miyim?