Anniskoo1 2 gündür aniden iştahım kesildi adam akıllı bir şey yiyemiyorum midem bulanmıyor ama hazımsızlık var sanki normal mi ya da nasıl geçer
5_erkek_annesi Anniskoo1 ben 14+3 üm 14 hafta 3 gündür iştahım kapalı hamile olduğum günden bugüne kadar insanın hiç mi iştahı açılmaz hiç mi canı bişey istemez yok yok asla 🤐
acelyaprak Anniskoo1 en başından beri benimde var 13 haftalığız en sevdiğim yemekleri bile canım yemek istemiyor. Düzelicez inşallah 🥺
2kidsmom_ Anniskoo1 merhaba benimde o dönemler öyle olmuştu hatta ilk üç ay sıfır kiloayla devam ettim. İlk kızıma hamileyken inanılmaz iştahlıydım. Bu kızımada şuan 26 haftalık. Her hamilelik aynı olmuyormuş. Çok normal
Bir-anne21 Anniskoo1 canım ben ilk 3 ay kilo kaybı yaşadım 3 ay sonrasında aldım korkulacak bişey yok hazımsızlık kabızlık çok normal şişkinlikte olur ben şuan 27 haftalığım Allah yardımcın olsun 🤲🏻
Berrakk39999 Anniskoo1 19.haftaya gireceğim hala iştahım kapanık azıcık bi şey yesem şişiyorum kilo da almadım hiç iştahım açık durduramıyorum kendimi diyen hamilelere çok özeniyorum😀