Cnsnsns bagısıklıktan kaynaklanıyorsa yanı bagısıklık sebbeıyle bebegı vucut kabul etmıyorsa bır ilac var onu kullanıyorsun, bagısıklıgı baskılıyor, ben kullandım mesela doktora mutlaka danıs ben ıkı ay ust ıste denedım bır ay kımyasaldı dıger ay ıse hamıle kalıp dogurdum