Kızlar merhaba 37. Haftaya girmek üzereyim. Bebeğim hareketlerini ilk hissetmeye başladığımdan beri zaten beni hep ittirir toplanır bir yerde ama iki gündür fazla olmaya başladı. Bu arada afedersiniz İshal olmadım ama büyük abdeste günde iki defa çıktığımı hatırlamıyorum ama bugün çıktım mesela. Acaba doğum belirtisi olabilirmi.