İlk gebeligimdi 6 hafta iken kanamada kaybettim kesede düştü beni kürtaja almdılar baktılar alttanda parca kalsa alırlardı degilmi ?
Bi yandan üzülürken kürtaj olmadıgıma sevindim rabbim herşekil sınıyor yardmıcmız olsun kadın olmak her yönden zor ,🌸 kızlar bu yönden ilişki sizce nasıl olmalı yani kanama bttikten sonra dr o konuda bşy demedi malüm bnmde akıl başta degil sormayı unuttum yardımcı olursanız sevinirim birde ne gibi yiycekler şu günlerde vucuda iyi gelir ? Kasık karın agrılarımda var