Civciv54 Benim bat 20 günümün geçmesini bekliyorum öncesinde yapmak istemiyorum adet belirtilerimde var zaten adetin gecikmesini beklemek daha mantıklı sanki
Civciv54 Dmrumrnns ben yapmadım adet günümün üstünden bikaç gün geçerse yapacağım adet günüm genelde şaşmaz en fazla bir gün sonra olurum tüm adet belirtilerim de kayboldu