anneeolmkkk Kızlar test kuruduktan sonra içini açtım. Adetim 2 gün gecikti sanki gölge gibi bir şey var ilk 10 dk içinde görmeye başladım sanki. Görebilen var mı galiba görmek istediğimden olmayan gölgeyi görüyorum 😂
anneeolmkkk Cimcime30 canım 1 şubatta yaptım en son ovülasyon testini sonra beni strese soktuğu için yapmadım. 1 şubatta çizgiler tamamen aynı değildi ama çok yakınlaşmıştı koyuluğu. Ya olgunlaşmadan çatladı ya da geç yumurtladım bilmiyorum
anneeolmkkk 2 gündürdür şeffaf renkte akıntım var çok fazla ara ara başım dönüyor normalde hiç dönmez vallahi umutlandım öyle olunca
anneeolmkkk Cimcime30 duratest canım o vardı nöbetçi eczane de biraz araştırdım yalancı pozitif vermiyormuş sanırım bakalım hayırlısı ya birkaç gün daha geçsin tekrarlayacağım ☺️
erikarpuz anneeolmkkk 10 ayım böyle geçti profilimde var fotoğrafları bakabilirsin ne zaman bu sefer umrumda değil ne olursa olsun olmuyorsa da Allahtan oluyorsa dediğim ay net iki çizgi gördüm Allah en güzellerini en sağlıklılarını tez vakitte nasip etsinnn 🫶🏼
anneeolmkkk erikarpuz Çok teşekkür ederim bu güzel duanız için Allah razı olsun🙏 kasım ayında kimyasal gebelik geçirdim ilk gebeliğimdi bir türlü çıkaramıyorum aklımdan😔 Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin benim ve isteyen herkesin inşallah 🥰
anneeolmkkk erikarpuz bu arada testinizide gördüm maşallah hayırlı olsun sağlıkla doğsun inşallah minnoş🐣
erikarpuz anneeolmkkk demek ki gebe kalabiliyorsunuz bir kere olmuş tekrar olmaması için hicbir sebep yok yapmanız gereken stres yapmadan sağlıklı beslenip iki günde bir değerlendirme yaparak beklemek ve olacağına inanmak inşallah çok yakında olacaktır🫶🏼 çok teşekkür ederim 🌸