rabiayy 2 haftadır bu belayı çekmiş ve gerçeten gebermiş biri olarak hiçbişey fayda etmedi ve öksürüğüm hala devam ediyor . Sütte dut kurusu kaynatmak bir miktar iyi gelmişti. Birde ıhlamur içmek . Onun dısında bırde nebülizatöre serum fizyolojik koyup hava verdim kendime biraz olsun rahatlattı