Kızımın crpsi yükseldi şuan hasta. Dün doktora götürdük antibiyotik serum verildi. Dün sabah hastane sonrası ishali başladı hala da ishal. Altına kaçırıyor kaka yaparken. Daha önce başınıza gelen oldu mu. Normal mi bu durum, doktora götrüdük kaka testi yaptı sonuçlarına bakıcak doktor . Daha önce başınıza geldi mi hiç. İshal olduğundandır böyle