Nnoktaa eski kidsci olarak doğurduktan sonra oraya dönmeyi asla düşünmeyenlerdenim😂 orası tam bir kaos ortamı, hep bir gruplaşma var (bir ara gruplaşan kişiler arasındaydım😂) buraya bile diğer hesabımla girmedim, anonim takılıyorum bu sefer daha güzel, sakin 😂