Kızlar 3 yaşında oğlumu babaanneye gönderdim yarın öğlende gelecekler yanıma ama içim açıyor sabah sezeryan ameliyatım var ya birşey olursa ya göremezsem diye aklım çıkıyor az önce annem ve babamda benle birlikte ağlamaya başladı herkes ağlar yavrusuna diye :)) nolur dua edin Spinal olucam bebeğim biraz iri korkuyorum yavrularımı göremem diye … ağlaya ağlaya gircem ameliyata durduramıyorum kendimi nasıl yanıyo canım