zhrgn son çalıştığım okulda 5 yaş öğrencim uras vardı. Felaket yaramaz çok kötü 👎 WC de pipisini arkadaşlarına gösteren , dudaklarını öpen.. vs vs vs sorunlarla sürekli idareyle velilerle beni zor duruma sokan şirrret lanet bir çocuk ve isim olarak hafızam da kalacak hep … 😓😓😓😓😓