hastane çantasına ne koyacağım diye araştırırken aklıma bir durum takıldı şimdi bebeğe atlet olarak çıtçıtlı zıbın giydiriliyor üstüne alt üst ayrı mı giydirilmeli yoksa ikiside çıtçıtlı olsa sıkar mı aldığım takımların çoğu çıtçıtlı zıbın atletlerde aynı şekilde doğrusu nedir anlayamadım