Bebbekkk Kızlar daha 14 haftalık hamileyim ama geçmeyen bir sırt ağrım var ya ne yapabilirim hafifletmek için. Sebebi ne sizde de oluyor mu
babyandmom__ Bebbekkk 13. Haftamda başladı 37 ye giricem hala aynı. Ben çözüm bulamadım maalesef 🤦🏻♀️
susi2 Bebbekkk Aay bende de aynı durum var bugün 10+2 yim ama aşırı sırtım ağrıyor özellikle biraz kendimi yorduğumda çok kötü. Bugün doktorumu aradım sormak için. Eğer kasık ağrısı ve lekelenme/kanama yoksa normal dedi.
deletedmom43191 Bebbekkk gebeliğin genel kuralıdır bu sirt bel ağrısı geçmez yani 😅😅😅 arada kaybolur sonra yine baslar
Bebbekkk cerengeredeli bu haftalarda çok erken geliyor bana ya . Son aylarda olsa ağırlıktan derim ama. Bende hep uzanıyorum ama uzanmakla da geçmiyor