Canlarım çok afedersiniz ama bebeğimi bazen vajinamda hissediyorum. Sanki azıcık ayağını uzatsa doğacak gibi en uçta hissediyorum. Acaba böyle hisseden var mıdır? Serviks uzunluğum da gayet iyi erken doğum riskin hiç yok demişti doktorum en son.
Gıdıklanıyor gibi oluyorum bazen. Kelebek kanadı gibi böyle. Var mı benim gibi olan?