1 haftadır kollarım kaşınmaktan yara olacak artık. Bu arada bende normalde de egzama var çok uzun senelerdir. Yazın olmuyor ama kışın tekrar havalar soğuyunca başlıyor. Hamilelikte artan hormonlar ile bu sefer daha zor oldu kaşıntı. Birde malesef ki hep cildimi kuru bıraktım nemlendirmedim es geçtim. Aslında en büyük hatayı burda yaptım. Şimdi bepanthol sensiderm sipariş ettim gebelikte de kullanılabilir denilmiş ama kullanan oldu mu acaba? Hamilelik hariç eskiden çok kullanmıştım.