Beyzamete merhaba :)
Oncelıkle dogum parasını min. 32’inci haftanda ayrıldıktan sonra son 3 ayının ortalamasının 2/3’ünü alıyorsun . Doktor raporunu onayladıktan sonra sısteme dusuyor. Isyerın ay ay onaylarsa aylık toplu onaylarsa toplu paranı alabilirsin .
2. Olarak devletın verdıgı bır dogum parası var 300 tl ilk bebege. Kayıtsız sartsız her annemıze verıyor sadece dogum belgesi ve kımlıkle aıle ıl mudurlugune ya da kaymakamlıga basvuru yapman yeterli. 3. Olarakta süt parası var sanırım o da 175 tl idi onu da bır seferlık olabılıyorsun aynı sekılde . Paralar postaneden yatırılıyor. Eşim muhasebecı az cok ordan yardımcı olmaya calısıyorum ☺️