ozmerd çok yakın sayılmaz ben oğlumu dünyam hastanesi’nde doğurdum. Doktorum Züleyha Güzel inanılmaz pozitif ve bilgili ilgili bi doktordu. Doğum sürecinde ebeler hemşireler sizi bir an olsun yalniz bırakmıyor. Ben 40+1 de sancıyla yatış yaptım açılmayı beklerken oğlumun kalp ritmi bozuldu acil sezaryene döndü. Canım Züleyha Hanım sadece bana güven oğlunu sağ salim kucağına vericem dedi ve yarım saat sonra oğlum doğmuştu. Giyinme sürecinde bile hemşireler yardımcı oluyor. Tamamen anne bebek dostı bi hastane. Şimdi kızıma hamileyim ne yazık ki Kayseri de değilim, ama hamileliğimde en ufacik kafama takılan bişey olursa hala Züleyha Hanım ı arıyorım.