regli sancısı gibi bir ağrı var kasıklarımda hani regli olacağınız akşamın sabahında başlar ya öyle bir şey aşırı değil ama rahatsız edici. Sabah da akıntım oldu abartı bir akıntıydı her yere bulaşmıştı normalde akıntım var ama bu başka şekildeydi. Su değildi eminim rengide akıntı gibiydi nişan da değildi. Yarın sabah randevum var. Normal mi ilk gebeliğim ilerlerse acile gideceğim ama size de soemak istedim doğum belirtilerinden sayılır mı sizce bunlar