Göbeğim aşağı inmiş annem fark etti bana kalsa sanki aynıymış gibi ama birkaç gündür de vajinamda ve makatta inanılmaz baskı hissediyorum yürümekte iyice güçlük çekmeye başladım. Başka da doğuma dair belirtim yok. Göbeği düştükten sonra yakın zamanda doğum yapanınız oldu mu? Yoksa sürecin normal bir unsuru mu bu durum çok anlayamıyorum artık 🫠